Máte obrazy skladem?
Obrazy skladem nemáme. Jednotlivé obrazy vyrábíme po zaplacení objednávky.
Jak dlouho výroba trvá?
Obrazy vyrobíme během 1 až 7 dnů. Záleží na počtu objednávek, které si zákazníci objednali před Vámi.
Můžete odeslání urychlit, když na objednávku spěchám?
Pokud na objednávku spěcháte, protože ji chcete například dát jako dárek, dejte nám o tom, prosím, vědět a uděláme vše, co bude v našich silách. Můžete využít poznámku v objednávce, kontaktní formulář, email nebo nám zavolejte na telefon.
Můžu si objednávku vyzvednout okamžitě?
Pokud potřebujete objednávku vyzvednout nebo odeslat okamžitě, bohužel Vám nemůžeme vyhovět.
V takovém případě Vám doporučujeme objednání dárkového poukazu, který Vám přijde na email během pár minut po jeho zaplacení.
Mám problém s barvami, co mám dělat?
V případě, že Vám barvy došly před dokončením obrazu nebo například vyschly, sepsali jsme pro Vás článek s nejčastějšími problémy s barvami a jejich řešení.
Článek si můžete přečíst ZDE.
Jakou velikost obrazu zvolit?
Vybíráte si svůj první obraz a nevíte si rady, kterou velikost zvolit?
Pokud chcete na zeď umístit více než jeden obraz, je nejlepší zvolit nejmenší velikost obrazu. V případě dlouhé prázdné zdi, můžete zvolit například kombinaci 2 malých obrazů a mezi ně umístit jeden střední ve stejném tématu.
Políčka na nejmenší velikosti obrazu jsou nejmenší. Se zvětšující se velikostí obrazu se zvětšují i políčka a jejich označení na plátně. Označení jsou tedy lépe čitelná a obraz je snazší vymalovat.
Jaká je obtížnost obrazu?
Podle počtu políček jsme obrazy rozdělily do tří kategorií. Jejich popis a výběr obrazů si můžete přečíst ZDE.
Zásilka dorazila poškozená, co mám dělat?
Pokud již při přebírání balíku od České pošty zjistíte, že je v balíčku například díra, zásilku nepřebírejte.
Pokud poškození zjistíte až po rozbalení, prosím, vyfoťte poškození a zašlete nám fotky na email info@tvojemalovani.cz. Situaci budeme řešit a ozveme se Vám na email nebo telefonicky.
Chybí nebo přebývají mi barvy, co s tím?
Bohužel ani my nejsme 100 % neomylní a může se stát, že Vám omylem nezašleme některou z barev, případně Vám dorazí jiná. Situaci se snažíme předcházet, ale pokud by se nám tak stalo, prosím, kontaktujte nás a my Vám správnou barvu zašleme, abyste měli všechny barvy, které k dokončení obrazu potřebujete.
Pokud bychom Vám zaslali barvu, která na Vašem obrazu není, můžete ji použít třeba s dětmi při tvoření jejich vlastních výtvorů.
Jak si můžu objednávku vyzvednout osobně?
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, kontaktuje Vás telefonicky naše krásná Lucie, která si s Vámi domluví individuální čas předání.
Na adrese se nenachází prodejna s otevírací dobou, proto ke každému předání přistupujeme osobně a individuálně.